Laman Web Rasmi KSCC - http://kuscyc.com

Wednesday, December 16, 2009

Ahli Kelab


1. Nahar bin Sharif bin Ismail bin Aliuddin, Tmn Malawati Jaya, nahar.sharif@gmail.com


2. Ahmad Nasir bin Saji (Ijass), Bdr Baru Kuala Selangor



3. Cikgu Nasir bin Agale, Tmn Assam Jawa


4. Cikgu As'ari Hj Saleh, Tmn Assam Jawa


5. Zulkifli Zali, Tmn Desiran Malawati


6. Azrul Azrin Jalaluddin (Aboy), Kuarter MDKS


7. Cikgu Mohd Sa'i Mahmood, Assam Jawa


8. Zaidi bin Abdullah Satari, Tmn Malawati Jaya


9. Zamri, Sg Buluh, Jeram


10. Zulhilmi, Bdr Baru Kuala Selangor



11. Hazerie


12. Mohammad Asyraf bin Shamsuddin (Yap), Jalan Klinik



13. Mohd Zainuddin bin Zainal Abidin, Bdr Baru Kuala Selangor



14. Muhammad Nur Azam



15. Rohaida Ismail




16. Suriati Abd Samad

17. Fairuz, Sg Buluh

Wednesday, December 2, 2009

Kayuhan Bukit Kapar

15 Nov 2009, aku join kayuh dengan geng Speed Ontell, MBSA dan Rotor x pun join skali. Ramai beb, dekat 70 orang.


kat puncak ada pondok, apalagi rehat la








Singgah kat rumah mertua si Husin, pekena rambutan, yang kecil molek ni rider cilik, anak Husin, akak tu dari Sg. Besi. Dia datang anak beranak kayuh... so gambar-gambar lain semasa xpedisi ini sila layari di gambar yang abang Bakri uploadkan (nie suami akak nie).




ni sebenarnya tengah dengar taklimat daripada nenek!!!


Haaaa.. tu dia... makan rambutan banyak sangat sampai dah tak larat kayuh..apalagi nolak laaa ramai-ramai.



JOOOOOOOOOM BALIK

Tuesday, December 1, 2009

Forum Basikal

Kalau nak berforum la

two spoke

Zon Basikal MBC Part 2
http://malaysianbikers.com.my/forum/index.php/topic,58557.0.html

Mountain Biking Heaven


Bicycle Buy and Sell

ni yang aku jumpa yang aku tak tahu korang la mai habaq kat chek...kat aku da.. emel nahar.sharif@gmail.com

Kedai Basikal

Kedai Basikal PF, Persiaran Hamzah Alang, Meru, depan Masjid Meru.

KSH Bicycle, No 9 Jalan SS2/3 PJ

Sen Aik Bicycle, Setia Alam, Selangor

Eng Wah Trading, 104, Batu 1 1/2, Jalan Meru 41050 Klang, Selangor

Usj Cycles, 24 Jalan USJ 4/9G Uep, Subang Jaya, Selangor

Bike Pro Center, 27, Jalan Ss24/8, Petaling Jaya 47301, Selangor

Din Cycle Enterprise,Lot 2103, Jln Masjid Batu 9, Kebun Baru Telok Panglima Garang, 42500 Kuala Langat, Selangor

Kedai Basikal Samy, Jalan Batu Cave, Selangor

SJ Cycles, No 49 Jalan Sukun 4/7 Seksyen 4, Shah Alam.

Kedai Basikal Sew Leong, No 33 Persiaran Raja Muda Musa, 41200 Klang


Online,
Bicycle Buy and Sell
Bicycle Online

Cannondale Optimo Aku


Frame Cannondale Optimo, yang lain kebanyakkannya XTR

yang nie baru beli downhill nya... bukan sebab suka downhill tapi nak yang lebar je.. amatur katakan...