Pages

Laman Web Rasmi KSCC - http://kuscyc.com

Sunday, March 21, 2010

Fraser Hill Suffer Ride

Aku teruja bila mendapat message saudara ijass ajak mendaki Fraser Hill anjuran Kayuhbeb yang terkenal (masuk sinar lagi tuuu...). Dulu aku pernah daki Genting Sempah bersama Speed Ontell (SOT) yang mana aku telah berjaya mendaki walaupun geng2 SOT terpaksa tunggu aku hampir setengah jam!!! tapi aku berjaya daki juga. hahahahahahhahaa....geng SOT ucap tahniah kepada aku kerana berjaya walaupun lambat hihihihi... tapi takpa lepas tu kami pekena sarapan pakcik McD


Kali ini cabaran ke Fraser Hill. Tunggu di Food Court dekat Pejabat Pos Kuala Kubu Bharu pada 28 Mac 2010 bersamaan hari Ahad. Tayar golek golek jam 8:30 pagi. Kalau tak larat daki patah balik je tunggu di food court sambil pekena cendol (kalau ada la). Aku dah message bro Kulat da Power untuk join ramai-ramai. Dia balas message kata boleh. Jom kengkawan kita layan Fraser Hill ramai ramai 28 Mac 2010 nie.... berani jangan tak berani.. kalau boleh kita naik MTB je..hihihi sebab itu je basikal yang aku ada da....

Jadual naik ke atas. Dari bandar KKB ke tempat ini jaraknya 32 km ! so agaknya pukul 11 pagi baru start mendaki.

No comments:

Post a Comment