Pages

Laman Web Rasmi KSCC - http://kuscyc.com

Saturday, July 24, 2010

Kayuhan Nasi Kukus Ayam Berempah ARB

Aku teruja untuk join kayuh di Tasek Puteri bersama ARB malam ini 24 Julai 2010, Sabtu.... difahamkan lepas kayuh ada makan Nasi Kukus Ayam Berempah Bounce......

So..... tengahari aku tak makan nasi da... petang ada makan-makan sama YB pun aku tak makan punyala nak bagi perut lapar nak pekena nasi kukus ayam berempah nie...my favorite maaa

Lepas magrib dah standby kat luar... tungu punya tunggu sifu tak sampai-sampai lagi...... maka aku kayuh la sekitar taman... akhirnya tanggal jam 8:23 sifu sampai.... katanya tunggu yang lain tapi tak da... tu yang lambat tu...... maka sifu call Bro Rahim ARB bgtahu tak jadi pi... kansel la nak pi ke Bandar Tasek Puteri...... lidah kelu tak terkata. Bukan sebab tak kayuh... tapi sebab dah berlapar satu hari nak pekena nasi kukus ayam berempah tapi ...... Shockedoh tidakkkkkk !!!!!
aku pun pi la ke surau untuk solat isyak berjemaah dengan berjersey basikal !!! bersama budak-budak nie....


Balik................ makan bihun goreng bersama anak-anak.... alhamdulillah.... tamatlah kayuh.

No comments:

Post a Comment