Pages

Laman Web Rasmi KSCC - http://kuscyc.com

Sunday, April 18, 2010

Geng Kayuh Berkilau Dalam Sinar

Sabtu 17 April 2010 aku berjaya buat rekod dengan berjaya mendaki Bukit Malawati sebanyak 9 pusingan (1 pusingan 1.24km). Tapi malang 18 April 2010, ahad, abang zul pagi-pagi lagi telah berjaya memecahkan rekod aku iaitu telah membuat 15 pusingan !!!! rekod berjaya bertahan 1 hari je....1 minggu pun tak cecah aduhai.....

tapi hari ini juga aku telah buat rekod dengan berkayuh selaju 30km/j dengan zaidi dari Tg Karang ke Kuala Selangor dengan menggunakan basikal MTB, geng2 lain hilang dalam renungan.... laju bukan apa latihan nak pi Selangor MTB Challenge 2010..... So oleh kerana laju aku tak tangkap gambar... yang aku berjaya ialah scan geng kayuh masuk suratkhabar ...... satu mukasurat tu..syabas!!!!!


No comments:

Post a Comment